דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ספות נפתחות 

מאת    [ 23/01/2011 ]

מילים במאמר: 520   [ נצפה 4473 פעמים ]

ספות נפתחות אולי לא זועקות מספיק "קוליות" למגזיני עיצוב, אולם הן בדיוק הדבר הנכון במציאות שבה אנו חיים. ספה נפתחת היא רהיט דו-שימושי, שנותן לך יותר, והכי מתאים לצרכים היומיומיים של הדייר הממוצע בארץ.

 

על אף שמגזיני עיצוב אוהבים להראות דירות ענק בעלות חללים פתוחים רחבי ידיים, שבהם מסודרים רהיט פה רהיט שם במינימליסטיות על רקע המרחב הלבן הגדול – המציאות שונה בתכלית. לרוב האנשים בישראל ובטח ובטח בגילאים הצעירים ו/או בתל אביב אין וילות בעלות מטראז' בן שלוש ספרות. רבים מאיתנו מתגוררים בדירות קטנות, שהמקום בהם מוגבל ביותר. בצורת דיור שכזו לרוב אנו נאלצים למצוא פתרונות חכמים לניצול המקום – בהן רכישת ספות נפתחות.

 

ספה נפתחת – לא מה שחשבתם

 

ספות נפתחות הן לא בהכרח אותה מיטת נוער דו-שימושית, שמשמשת נפלא כמיטה אבל כספה היא יותר עניין לטינאייג'רים צעירים, שממילא לא יושבים הרבה במקום. לחדר הסלון אתם הלא רוצים יותר מכך – לחדר זה דרושה מערכת ספות יפה וייצוגית, שתשתלב במראה הוויזואלי הכולל. הנוחות גם היא משחקת תפקיד מכריע בסלון, שבו מבלים זמן רב במהלך היום או לפחות בשעות אחר הצהריים, ולכן על הספות הנפתחות להיות נוחות לישיבה.

 

מתוך הבנה של צרכים אלו של הלקוחות, החלו יצרני הרהיטים לבנות ספות נפתחות המצליחות להיות בו-בעת גם נוחות ושמישות כמיטה וגם ספות ייצוגיות ויפות לעין, כדרוש מהסלון. למעשה, על רבות מהן לא תחשדו כלל וכלל כי יש להן תפקיד פונקציונאלי נוסף – ספות נפתחות אלו נראות כמו כל מערכת ישיבה סלונית אחרת.

 

יתרה מזו – היום אין צורך ברכישת ספה ארוכה, תלת מושבית, כדי שזו תהיה ספה נפתחת, המסוגלת לשמש גם כמיטה. כיום ישנה גם ספה נפתחת שהינה כורסא ליחיד, הנפתחת בהתאם למיטת יחיד ולא לזוגית – שהלא בסופו של דבר פעמים רבות מתארח אצלנו אורח יחיד בלבד, ואין צורך במיטה זוגית. כמו כן, כורסת יחיד נפתחת היא נוחה במיוחד לדירת חדר בת 12 מטר רבוע, כמו הדירות המחולקות הנפוצות כיום בתל אביב. ספה נפתחת שכזו הינה שימושית גם כשיש לכם דירה בגודל סביר יותר, ואתם רוצים את האופציה הנפתחת למקרה שיבוא חבר ללון באחד הימים, אך כבר יש לכם סלון קיים. כורסא בודדת קל להוסיף ולשלב בעיצוב הקיים, ובמידת הצורך בעתיד לפתוח אותה כשיבוא אורח.

 

לא רק לאירוח

 

כאמור, בדירות קטנות במיוחד, כגון המחולקות בתל אביב, בעיית המקום רק מחריפה. במקרים כאלו חובה להשתמש בספה נפתחת, מכיוון שהחדר היחיד בבית משמש גם כחדר שינה וגם כחדר הסלון, אך ללא המקום עבור רהיטים נפרדים עבור כל אחד מהצרכים הללו. כאן ספה נפתחת יכולה לשמש אותנו ביום-יום כמיטה, ורק בעת הגעת אורחים לקחת על עצמה את הכובע של ספת סלון.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב